Helg!

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade, men det har vart väldigt mycket! Hela den här helgen har jag vart på sista delen av den teoretiska delen av Niagara Falls. Mycket plugg denna veckan, men det överlever man ju när det bara är en vecka som det handlar om. Och såklart just att det var denna helg som kurserna var när min älskade syster fyllde år :D, Fatta 12 redan.. Fick iallafall pratat med henne idag <3, tror dock inte att hon brydde sig så mycket för hon var upptagen med sin nya Iphone 4 :P 

Fattar inte att tiden går så fort! Lousie du kommer alltid vara liten för mig! :) Hittade bilder och videos( kunde tyvärr inte ladda upp videon;/) från 2003/2004, kan man vara mera söt??? :D



Hittade även denna goa bild!! :P (ignorera sandalerna)



xoxoxoxoxo    Charlotte

Kommentarer
Postat av: alice! :D

haha naaaw, va söööt :D



asbra med bloggggg ;) den e grym, nästan lika bra som du ;) hihih PUSS <3 :)

2011-09-22 @ 23:29:21
Postat av: hahaha <3

2011-09-23 @ 20:56:09
Postat av: ♥ Tanja Swärdh ♥

Haha, jag känner igen den bilden! ;) otroligt snygga! :D <3

2012-01-13 @ 11:32:43
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0