Niagara Falls

Idag börjar jag min första lektion!! Det är ju så att vi måste plugga minst 80 timmar under våran tid här. Finns väldigt mycket att välja på, men jag vill hellre uppleva och se platser så det här är perfekt. Vi kommer ha sammanlagt 3 lektioner som kommer vara 6 timmar långa per lektion. Kommer typ handla om historian om Niagrafallen, vet inte exakt. Och i slutet av september kommer vi åka dit fre-sön och bo på ett hotell i Kanada!!! Det är jag och en till svensk Au Pair, Ida som åker dit tillsammans men vi kommer säkert träffa andra i och med att det är väldigt många Au Pairer som åker dit.

Ãr dock lite nervös för det, i och med att det är 11 September.. Ska nämligen ta tåget in! Det var tydligen crazy i city igår med poliser överallt och avspärrade vägar och demonstranter!
Allt går säkert bra men ändå.




xoxoxoxoxo    Charlotte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0