Måndag=en månad exakt!

Skolan igår var väl bra, trodde dock att det skulle vara roligare! Fick dessutom 3 läxor som ska vara klara till helgen...

Idag är det en busy dag! Först lunch, promenera in till stan för att Drew ska ha dans lektion, sen promenera hem för att en han ska ha lektion med en talpedagog. Sen kommer Jack hem, packa upp lunch låda hjälpa han med läxan. Vid kvart över tre ska jag gå till buss stoppet och vänta på att Kiera ska komma! (sist fick jag stå och vänta 50 min för att bussen var sen...;/)  Sen måste vi gå till en lekplats och vara där tills mamman kommer hem!
(Det blev ingen dans för Drew så vi gick till yogo Berry istället)

Idag är det exakt en månad sedan jag lämnade Sverige! Tiden går både snabbt och långsamt, tar mer tid att anpassa sig till allt än vad man tror. Man lämnar ju hela sitt liv i Sverige och skaffar sig ett nytt här, så det är ju inte konstigt!! 

Tänkte iallafall börja med min efterlängtade träning!!!! :D

Och idag kommer äntligen svenska hollywoodfruar:P








xoxoxoxoxo    Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0