Hjälp!

I torsdags så skulle vi till tandläkaren, vi skulle ta två bilar så att HM (host mamman) kunde köra jack till fotbollen och jag skulle köra till Eldorad, matställe! Så jag körde efter henne så jag skulle veta vägen till matstället sen. Efter 1.5 timme hos tandläkaren var vi äntligen klara och nu började utmaninigen.....Det gick jätte bra nästan hela vägen till matstället förutom min lilla tabbe en avfart för tidigt, jag ser matstället och tänker YES jag klara det och tror att jag ska ta första till höger och svänger precis som jag hör Kiera skrika NOOOO. Kör ut på fyr filiga high ways istället(har inte kört där än!) och får lite lätt panik! Tänker att jag måste ta första exit och kör av men nej då, då leder den till en annan high way.....OMG! Tar första exit igen och äntligen så åker jag av motorvägen. Hamnar i Elmsford, stannar vid en reastaurang och ringer Karen. Försöker förklara vart jag är och hon fattar faktiskt vart jag är så hon kör dit för att möta mig. När hon väl ringer sen igen och säger att hon är där så ser hon inte oss, så då bestämmer vi att jag ska försöka ta mig hem själv. Som tur är så ser jag en polisbil. Springer och stoppar bilen och frågar om vägen till Tarrytown.
Precis när jag ska köra så ser vi Karen, så allt löste sig tillslut!  Så jag och barnen åker äntligen till restaurangen och äter god mat och diggar till musik...!!!! hahaha








xoxoxoxoxo   Charlotte

Kommentarer
Postat av: alice! :D

HAHA söte! ;) det kan inte vara lätt att köra där alltså, tur att allt löste sig iaf :D hahah <3

2011-10-01 @ 12:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0