Glöm aldrig papper i micron...

Måste ju berätta om min lilla tabbe med micron. Jag skulle värma ett fryst bröd sa jag la in det i micron, (glömde ta bort pappret) det skulle vara 20 min i ugnen så jag tänkte att jag tar väl några minuter först och ser hur det blir. Går in på mitt rum och sen toan, kommer ut och det är rök i hela nedervåningen och pappret brinner inne i micron... brannalarmet går igång och kl är typ 8,9 på kvällen. Möter pappan i trappan och han ba; jag undrade vad det var som luktade.... hela nedervåningen luktade bränt i typ 3 dagar!!!
PINSAMT!!!!


xoxoxoxoxo    Charlotte


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, ojdå :) Man ska inte heller ha ketchup i micron har jag lärt mig :p Om man inte vill ha en röd- prickig micro ;) Men det är iof inte lika illa som ett brinnande papper

2011-09-16 @ 04:32:54
URL: http://howaboutlove.doveto.se
Postat av: Charlotte

ahm hehehe :P ja,lite battre iallfall :P

2011-09-16 @ 05:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0