Avskedsmiddag!

Jag hade en liten avskedsmiddag med mina närmsta vänner och familj precis innan jag skulle åka, mycket trevligt men också med blandade känslor! Tråkigt också att det var sista gången i mitt barndoms hus;/ Har bott där i snart 15 år!!!
Pappa har sålt huset och bor numera i centrala kungsbacka, väldigt centralt! Så det blir nog toppen det med. Men skönt att mamma flyttar till ett hus i Hammerö iallafall, känns mer som hemma! :D

Men tillbaka till lördagen och avskedsmiddagen! Vi hade amerikanskt tema på middagen som beståd av, hemma gjorda hamburgare med pommes och olika tillbehör.  Och efterrätterna var också inspirerat av amerika, dvs cupcakes och New York blueberrie cheesecake, Smaskigt värre! 

Vi åt, pratade, dansade, grät lite, åt lite mer, pratade och tog en massa kort och jag fick även presenter!! Jätte gulligt verkligen, blev så glad:D 

Super trevlig kväll men insåg också att det verkligen är jätte länge jag ska vara borta... Inga hejdå kramar än, dem sparade vi till söndagen!....


Lite bilder från kvällen :)


















xoxoxoxox    Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0